Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Anna - 18 januari 2011 01:33

Satt precis och kollade igenom semesterbilder på Facebook från den här sommaren och sommaren innan. Herregud vad man såg ut innan man gick ner i vikt! Jämfört med den här sommaren så såg jag ut som ett uppsvullet marshmallow på korten från sommaren innn, heeelt sjukt. Mitt huvud är typ dubbelt så stort på de gamla bilderna jämfört med i somras. Sommaren innan gifte min syster sig i Grekland, och det var ett jättefint bröllop. Men det känns jobbigt att se på bilderna. För jag var ju så tjock då! Är typ minst dubbelt så stor som min syster. Har raderat de flesta gamla bilder / untaggat mig så att inte folk ska se på mina gamla bilder. Är imponerad av folk som kan omfamna hur se har sett ut innan de gick ner i vikt. Själv skäms jag ihjäl när jag ser bilderna. Men om inte sätter det allt på sin spets, och man påminns om var man har varit och hur långt man har kommit sedan dess. Man inser att man har varit jävligt duktig! 


Återsåg klassen för första gången sedan sommarlovet, och fick en del kommentrer om hur snygg jag var. Sånt värmer när man har varit lite deppig. Man påminns också om att för de som inte har sett en själv på länge så är det en enorm skillnad man har åstadkommit. Det roliga var att det var mest kommentarer från killarna, haha. de man trodde skulle säga minst. 


Har även varit o tränat och haft hälsosamtal idag. Har pratat mycket om min självbild och att jag ska sluta ha så höga krav på mig själv. Pratade även om ifall jag skulle köra en rivstart i 3 veckor igen. Finns ju både för-och nackdelar med det. Skönt att slippa stampa på samma ställe i en evighet, och få lite motivation igen. Samtidigt så är det lite krävande, vet inte om man skulle kunna vara lika dujtig andra gången som man var första gågnen när man var livrädd att förstöra resultatet av ett enda snedsteg. Därför har jag ännu inte bestämt mig. Ska försöka fokusera på träningen ett tag och att sköta mina måltider, så kanske något också händer, om än mindre drastiskt. Men jag har ju lärt mig att hålla vikten relativt stabil hela hösten, och det är ju inte heller dåligt. 


Avvaktade med vägning till gruppmötet på onsdag. ville inte förstöra humöret idag om det skulle visa några hekto för mycket efter helgen. Kommer att bli sista gruppmötet för min grupp. Nu har man hållit på i ca 11 månader snart. Hoppade in några veckor efter start i min grupp. Stört vad tiden har gått. Det har verkligen varit en av de tuffaste utmaningar man har gått igenom, men ändå inte eftersom det hela vägen har varit så motiverande att se resultat vecka efter vecka. 

Presentation

Längd:173 cm Målvikt: 80-75kg

24/2-10 109,4 kg startvikt
5v: 100,3
12v: 91,4
Börjat med varierat
14v: 89,9
21v: 83,5
29v: 80,2
36v: 83,4

21/3-11: 80,7
28/3-11: 79,4
3/7-12: 83,2

Min viktkurva

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards