Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Anna - 26 januari 2011 22:53

har visst gått några dagar sedan jag skrev sist, men det händer inte så mycket just nu. Var hemma ensam i helgen men lagade ändå en fredagsmiddag till mig själv att mysa med framför på spåret och skavlan. Blev pannbiffar med rotfrukter i ugn (potatis, sötpotatis, morötter, palsternacka, purjolök, rödlök) och en snabb-tzatziki (mini creme fraiche, olivolja, salt 2 klyftor vitlök). Supersmaskigt. Tyvärr har jag lånat ut min kamera till syrran som ska föda barn snart ifall bebisen skulle bestämma sig för att komma lite tidigare, så kommer inte bli några bilder på ett tag. 


Sonade helgens synder med ett extra hårt träningspass med min mamma på måndagen. 4,5 varv orkade vi sedan var vi helt slut. Men nytt rekord på uthållighet för oss. Lite irriterad först när jag kom ner kl 17 och varenda station var upptagen, dessutom stod det folk i kö för att hoppa in i cirkeln. Så jag gick hem igen, gnällde lite till mamma som föreslog att vi skulle hoppa in senare på kvällen runt kl 19 som är vår vanliga träningstid. Var fortfrande mycket folk, men nu fanns det i alla fall plats i cirkeln. Det är skönt att ha nån att träna med så att träningen blir av när det inte alltid går som man vill eller orken tryter. Fick sedan reda på att det var nystart för gamla kunder, därav allt folk.


Blev dock irriterad på en person som hoppade in på min plats mellan 2 personer när jag passade på att andas lite o dricka vatten, trots att det fanns andra stationer i cirkeln som var lediga med mycket mellanrum. Man kan ju försöka ha lite koll på var man kan hoppa in så man inte snor nåns plats. därav ett halvt extravarv, eftersom jag fick hoppa tillbaka där det var ledigt på grund av den personen. 


Hoppade in ikväll och körde ett till träningspass, så jag i alla fall har gjort 2 pass den här veckan. Körde dock bara 3,5 varv eftersom det dels var mycket folk, och jag dels blev ganska trött på de varven idag. tog i extra hårt på stepbrädorna. Även idag var det mer folk än vanligt. Sedan kom det ytterligare 10 pers som skulle ha motionsintro. Kändes lite stökigt då. Märks verkligen att det är januari och att ryktet om itrim har vuxit. 


Kommer nog att börja träna på SATS snart. Är otroligt sugen på att ha något mer än cirkelträningen att träna med. Kommer att köra mycket kickboxning, body pumo, body combat, afrikansk dans etc. Kommer bli skitkul att träna lite roliga saker. Dessutom känner jag ganska många som tränar på just SATS så då har man lite folk att välja mellan att träna med. Det jobbiga är ju då bara att man måste hålla på med att boka pass. det är det som (oftast, men inte denna vecka) är så könt med itrim, att det bara är att komma ner och köra igång där det är ledigt. 

Presentation

Längd:173 cm Målvikt: 80-75kg

24/2-10 109,4 kg startvikt
5v: 100,3
12v: 91,4
Börjat med varierat
14v: 89,9
21v: 83,5
29v: 80,2
36v: 83,4

21/3-11: 80,7
28/3-11: 79,4
3/7-12: 83,2

Min viktkurva

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards