Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Anna - 22 februari 2011 15:34

och som jag misstänkte så var detroligare än body combat. Dock kände jag redan under uppvärmningen av att jag hade sträckt mig på combaten i onsdags, så har sjuk träningsvärk i armen idag efter boxen. Det var sjukt jobbigt på slutet när man sprang runt i olika stationer och skulle göra en massa saker. Imorgon är det dags för att testa zumba, som jag har längtat! Dock e jag nervös för att man inte kommer palla hoppa runt i en timme. Styrka är mer min grej, kondition mindre. Men det är nog kondition jag behöver för att börja bränna den lilla bilringen runt magen. 


Just nu sitter jag på bibblan och pluggar. Sneglar avundsjukt på personen bredvid mig som har tagit med sig en påse gifflar. Själv sitter jag med en 2 timmar gammal mugg kaffe. Ingen lyx för mig inte. Men som jag suktar! 

Ovido - Quiz & Flashcards