Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Anna - 25 februari 2011 14:32

Hittade ett videoklipp på typ den dans som vi körde på zumban. Låten har verkligen fastnat i mitt huvud, så härlig låt som man blir glad av. Sen gillar jag också sån här musik en hel del :D Så om ni är sugna på att testa Zumba, spana in det här videoklippet. 


Av Anna - 25 februari 2011 13:58

men är alltid så totalt ofokuserad när jag sitter hemma. istället för att plugga läser jag allas bloggar, facebookar, kollar mailen, aftonbladet etc. några miljarder gånger om. Måste skärpa mig. Min uppsatspartner drog till berlin över helgen och nu ligger det på mig att fixa ihop det sista på teori-delen till uppsatsen och få den inskickad på måndag förmiddag. Har noll lust att sitta med det. 


Idag blev det en tråkig lunch, viktväktarnas gulaschsoppa. Ser alltid till att ha några burkar hemma eftersom det är en bra räddare när jag inte orkar laga mat. 150 kcal, vilket är kanske lite men brukar ta en macka till det också. Men idag orkade jag inte äta det. Tror att jag har krympt magen på sistone litegrann. Har inte ätit så duktigt på sistone, utan köpt en macka till lunch. Måste nog skärpa mig lite. 


Skulle ju skärpa mig när det kom till godsaker, och det har väl gått sådär. Fick otroliga cravings på choklad i tisdags, så då ställde jag mig och gjorde chokladbollar! Det har jag nog inte gjort sedan gymnasiet, aka väldigt länge sedan. Fick dåligt samvete efteråt, men det var så sjukt gott.


  

(Förlåt om jag frestar er med detta)


Anyways, ser inte några större skillnader på vågen här hemma, men käns som att min nystart inom träning på SATS har gett lite resultat. Känns lite fastare på magen, och att jeansen sitter lite lösare i midjan igen. Yes!

Ovido - Quiz & Flashcards