Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Anna - 25 mars 2011 13:42

Wow, snart gått 12 veckor och det hela har gått över förväntan. Vet inte om jag lyckats gå ner mer sedan i måndags, men jag hoppas på det. Ska väga mig på måndag igen, och hoppsa ha gått ner till 78 kg. Håll tummarna! Sedan ska jag börja trappa upp igen, lagom till en grillfest nästa lördag. 


Det har gått bra att äta pulver den här tiden, men hade lite cravings igår när jag följde med 2 kompisar och fikade. Det såg så gott ut med en cookie eller en chokladboll eller en kanelbulle. Ja ni fattar, vad som helst hade varit gott. Speciellt när min kompis köpte ett wienerbröd (o jag tycker inte om wienerbröd). Men jag stod emot. Satt där med min latte gjord på lättmjölk o tyckte synd om mig själv men tröstade mig med att om mindre än 2 veckor kan jag få äta igen. Hade ingen chokladbar med mig annars brukar jag se till att tajma fikor med att jag ska äta och smygäta en choklad/kolabars istället för att dricka en shake. På så vis får jag också unna mig något under kontrollerade former. Naturdiets bars med caramel chew är en favorit till kaffet.


Måste ladda upp förrådet på chokladshakespulver igen, men pallar inte ta mig till itrim för att shoppa. Ska köra till Linköping ikväll o hälsa på killens familj igen. Det är jobbigt att köra när man går på pulver. driver killen galen när jag måste stanna på typ varenda bensinmack vi passerar och kissa. Han påstår att det tar 1 timme längre att köra mellan stockholm o linköping med mig än med andra han har åkt. Kan säkert stämma. Men man vill ju inte kissa på sig. :D

Ovido - Quiz & Flashcards