Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Anna - 14 juni 2010 21:58

Weiii! tydligen hade jag gått ner ett halvt kilo till sedan förra veckan, så nu e det totalt 20,5 kg på 16 veckor. Målet på 30 kilo börjar närma sig nu, inte alls långt kvar. Kommer väl dröja till hösten innan jag når dit eftersom det går så långsamt nu jämfört med på pulver, men jag e glad att det fortfarande händer saker.


Ibland känner man sig smal, och jag vet ju att jag är mycket smalare än innan, men samtidigt känner man sig fortfarande lika tjock ibland som man gjorde innan. Det är konstigt det där. Innan jag gick ner i vikt visste jag ju att jag var tjock, men ändå såg jag mig inte som lika tjock som jag var. Nu när jag väger 20 kg mindre ser jag på mig själv på samma sätt. Jag vet att jag inte är smal och att jag har varit tjockare, men ändå ser jag nästan samma sak som innan i spegeln när jag tittar på mig själv, även om jag förstår att det är skillnad på alla kommentarer jag får av folk som jag inte sett på länge och alla kläder som jag kastar nu när jag rensar inför flytten. 2 sopsäckar hittils och då har jag inte ens börjat med hyllorna. Det värsta är väl att jag typ inte har nån jacka eftersom de är som säckar på mig nu, har bara en jacka med knytskärp i midjan som jag virar runt mig. eller som min coach sa, lyxproblem. Önskar jag vann på triss, då skulle jag shoppa som en galning efter en ny garderob.



Ovido - Quiz & Flashcards