Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Anna - 18 juni 2010 22:49

Idag var jag på stan med en kompis o shoppade. Har ju inte mycket kläder kvar som sitter snyggt, o trots att jag har en kass inkomst den här månaden kände jag att jag var tvungen att shoppa lite nytt innan alla sommarkläder försvinner. Det jobbiga med att shoppa sånt är att man inte vet vilken storlek man kommer att ha i augusti när jag går på semeser, kommer jag lyckas fortsätta gå ned ca 0,5 kg /vecka till dess eller inte.


Provade ett par korta jeansshorts som jag var nära att köpa, de var så snygga, lite ljusa och slitna och väääldigt korta på Lindex. Inte såna jag skulle gå på stan med kanske, inte med mina gropiga lår innan de fått färg i allla fall, utan snarare nåt att ha på mig till stranden på semestern senare. Men det slutade med att jag aldrig köpte några eftersom de satt för löst i midjan o lite för tajta på låren och jag kände mig osäker på om jag vågade ta den mindre storleken eller inte.

 


hur många gånger förr har man inte shoppat nåt o tänkt att man ska ju gå ner senare, men inte gjort det?


Slutade ändå med en ny kort jeanskjol med slitningar från ESPRIT (strl 40!!) nya BH:ar eftersom mina bröst har krympt flera storlekar. köpte dessutom nya träningsbyxor och en ny sportBH att ha när jag tränar eftersom jag dels nästan tappar byxorna jag har nu när jag tränar, och dels inte får npt stöd av min alldeles för ganla sportBH.


Måste även lägga upp en bild på min nya bikini, den är såååå snygg (älskar leopard) även om jag inte är i närheten lika smal som modellen, men det gör inget jag kommer ändå vara jävligt het i den!


 

Sedan blev det till att köpa lite lågkalori polkagrisar utan socker på ICA. inte för att de är särskilt nyttiga säkert, innehåller ju ändå en del kalorier, men bättre än vanligt godis o chips som jag åt förra helgen.


Imorgon blir det till att börja packa inför flytten,e ju bara 2 veckor kvar nu och vi har inte börjat förutom de 3 sopsäckar med för stora kläder, skor o gamla väskor jag kastat. kommer bli en hel del till att kasta när jag väl börjar med hyllplanen i garderoben också. Men mer rum för ny shopping :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards