Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Anna - 13 juni 2010 21:51

Ångest! imorgon har jag individuellt möte med min coach. Tror faktiskt att det här är gången jag går in i väggen och står still alternativt har gått upp ett kg. Har inte varit mitt bästa jag den här veckan, har nog fuskat lite för mycket vilket kommer synas. Utöver att jag jobat alla dar den här veckan förutom en, så har jag passat på att njuta lite av första veckan med sommarlov. I tisdags blev det en smörgås på surdegsbröd med kyckling, mozzarella o pesto till middag när jag fikade med en kompis (såg nyttigare ut än den nog var, men ville inte beställa en sallad då jag inte gillar isbergssallad) sedan blev det ju som sagt souvlaki med lite potatis o tzatziki med 2 glas vin på tordagskvällen. Och igår även 150g bakade chips (398 kcal/100g). Sedan toppade jag självklart det hela med 2 tacos hos syrran ikväll där jag dels fick i mig 2 små tortilla bröd och dels lite mer än en handflata köttfärs. Som sagt, ångest för att väga mig på mötet imorgon, kommer kännas tungt om jag har gått upp sedan sist vilket jag borde med tanke på min fuskning den här veckan. Gotta get better! Dessutom har jag tandläkarbesök imorgon bitt. Hoppas jag inte behöver göra en ny rotfyllning.

Ovido - Quiz & Flashcards