Alla inlägg den 29 december 2010

Av Anna - 29 december 2010 13:14

Nu ska det vara slut på småätandet och allt för stora portioner av onyttig mat. Tillbaks till grönsaker och proteiner och försöka undvika kolhydrater så gott det går. Det sköna med pauser där man unnar sig mycket gott är att man faktiskt är lite motiverad att ta tag i rutinerna igen efteråt eftersom man inte känner sig lika smal, vältränad eller hälsosam. Kännde detta redan efter Kina när jag hade unnat mig att inte träna och åt väldigt få måltider som inkluderade sallad. Märkte ju på en gågn vad det gjorde med kroppen och psyket. 

Så igår tog jag mig kragen och gick förbi Itrim och körde 4 varv, lite lätt träningsvärk i armar och axlar idag. Men det känns skönt att veta att det är gjort. Ska köra 4 varv på torsdag också har jag planerat. Sen är det äntligen nyår på fredag! 


Nu ska jag unna mig en latte från min espressomaskin jag fick i julklapp av föräldrarna, planera middag från Itrims kokbok jag också fick, och sedan ta tag i dagens pluggande.

Ovido - Quiz & Flashcards