Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Anna - 1 maj 2010 15:24

Har inte hunnit sätta mig ner å skriva nåt senaste dagarna det har varit full rulle med tenta o valborg, men nu e det över. första valborg nykter i Uppsala, gick bra, men kanske var för att mina kompisar inte var dräggfulla så då var det inte jobbigt att vara den nyktra som höll koll på dem  


Tentan, gick bra tror jag, jag svarade i alla fall på allt och känns som om jag borde ha klarat den, men sedan blev det kanske inget VG men det är okej. Skippade gruppmötet i onsdags eftersom jag kände att jag var tvungen att plgga o det var nog bra, för jag satt till ett på natten, och var upp tidigt på morgonen innan tentan o fortsatte plugga.


Dock tog jag mig ner till Itrim efter tentan och vägde mig. Hade tänkt träna men hade kramp i handen från att ha skrivit mycket i flera dagar när jag pluggade, har ju lite problem med handleden efter att ha jobbat i kassa i flera år. Min coach tyckte att jag skulle hem o vila istället för att träna, så jag lydde hennes råd efter vägningen.


-1 kg och 1 cm till nu. Totalt blir det då minus 15 kg på 9 veckor. det rullar på stabilt med 1 kg i veckan nu, även om jag önskar det snarare vore 3 kg i veckan. men jag vet, då måste jag komma igång med att promenera nån timme om dagen. Fast igår promenerade jag minst en timme och stod och dansade på champagnegaloppen, så då måste jag ha brännt en massa kalorier kan man hoppas.


Killen tog lite bilder på mig i mina gamla jeans jag hade innan jag började med Itrim, lite kul att jämföra så man kan se själv hur stor man var och motivera sig



    


Kanske inte världens bästa bild, syns inte hur lösa jeansen är de ramlar ner nu när jag tar på mig dem, men ändå kul att göra en sån här bild :) förut satt de ju tajt i midjan.


Nu ska jag titta på Avatar som killen laddat hem, se vad allt snack om filmen är. Mysig valborgshelg på er!

Ovido - Quiz & Flashcards