Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Anna - 27 maj 2010 11:14

Längesen jag skrev ett inlägg men har haft så sjukt hektiskt i skolan nu, Vi redovisade i tisdags för GE & konsultfirman vår marknadsförinsstrategi i tisdags och det gick bra. men det var ett helvete att komma dit. Satt typ dygnet runt hela veckan och helgen med uppgiften, och det har tagit en hel del people skill att inte vilja strypa en viss gruppmedlem i gruppen. What doesn´t kill oyu makes you stronger antar jag. Men inte får man vila för det. Dan efter var dte bara stt sätta igång med det andra grupparbetet som ska in på måndag natt. dessutom har jag en tenta på måndag som jag inte alls ahr hunnit plugga till så det kommer ju gå åt helvete. Tyvärr är omtentan i augusti och jag vill verkligen inte behöva plugga på min semster i Grekland.


Fyller 26 imorgon, getting older. Killen ska bjuda ut mig på middag på nån fin restaurang har han lovat mig. Det var det enda jag önskade mig i födelsedagspresent Sedan blir det även middag på lördag hos mina föräldrar med familjen och morfar, inte för att jag har tid för det. men jag ska sitta med min arbetsgrupp på dagen så får det bli en sen middag hos mina föräldrar. Har sovit här hos dem hela veckan eftersom jag ahde redovisningen här och sen träffar min arbetsgrupp här hela veckan.


Antar att ni vill veta hur det går med maten. Inte så bra. Har svårt att få i mig alla grönsaker och vitaminer som det är meningen att jag ska äta men jag kämpar med det. Har inte spytt nåt mer än första dagen, men det är svårt att få in maten i mitt schema nu. speciellt som jag inte alltid har tillgång till kylskåp och mikro när jag flänger runt på stan och stadsbibblan.


Skulle väl engentligen ha börjat med 2 måltider igår, men ska göra det idag istället. eftersom jag har varit hos mina föräldrar, som är helt överlyckliga över tat jag ska äta grönsaker nu, så har jag testat en hel del grönsaker. Smakade lite sallad, ugsgrillad paprika och  kokta morätter. Måste säga att morätterna och paprika var supergod, en keeper., speciellt paprikan då den blev helt mjuk och söt i smaken till skillnad från om man äter den rå. Isbergssallad hade jag svårt för, och tomat också, men sån där småbladig salald funkar, specillet om jag tar den med paprika. Dock äter jag nog bara 2 knytnävar grönsaker tror jag, e också rädd att jag äter för mycket protein.


Har inte vägt mig på Itrim sedan innan jag började med mate ftersom jag inte haft tid att springa ner nåt, men vägde mig på mina föräldrars vpg och den visar alltid mer än itrims våg, även om man aldrig ka vara säker på den. verkar i alla fall inte ha gått upp nåt under veckan, får se hur det är nu när jag inkluderar en måltid till i matordningen...


Blev ett långt inlägg idag, haha, men så blir det är det gått en vecka :)

Ovido - Quiz & Flashcards