Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Anna - 21 maj 2010 12:14

Mår mycket bättre idag. Åt samma mat som dagen innan till lunch igår och mådde inte illa då. Dock åt jag lite mindre av potatis och broccoliröran, och fokuserade på att få i mig proteinet från kycklingen som min coach sa var det viktigste att få i sig om jag inte orkade äta allt. Kommer äta samma sak ikväll igen så blir det till att laga ny mat på löradag. Ska kanske ta det lite lugnare med kryddningen då, I´m a spice junkie tyvärr. Sjukt vad mycket mättare man känner sig på vanlig mat än ersättningsmåltiderna i alla fall. det jobbiga blir väl att man kommer bli hungrigare mellan måltiderna så småningom när magen vänjer sig vid vanlig mat igen. Stressigt i skolan nu, egentligen vill man bara ta det lugnt och ta hand om sig själv men svårt att hinna. Igår låg jag dock hemma och utnyttjade min "sjuk"-status och kollade på TV:n hela dagen.Var faktiskt lite yr och kände mig konstig under dagen, så det var jag värd tycker jag. det jobbiga är väl att man får betala det med att sitta hela helgen med skolsaker. Bara 2 veckor kvar nu till sommarlov!

Ovido - Quiz & Flashcards