Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Anna - 14 maj 2010 11:17

Är fortfarande grymt taggad efter onsdagens vägning, kännser mig grymt duktig. 17 kg kändes som en evighet bort, ett ouppnåeligt drömmål som jag aldrig skulle kunan lyckas nå. Nu känner jag mis grymt taggad av vetskapen om att det går, och jag har lyckats. Känns extra kul när man springer in i folk man inte ser så ofta och får positiva komplimanger. Idag prang jag på en tjej jag pluggade med förra terminen som berömde mig och sa att det verkligen syntes och att jag såg så himla pigg och glad ut nu för tiden, att det bara strålade om mig. Sånt är kul att höra. och till skillnad från förr så suger jag i mig komplimangerna och kan hålla med dem, jag vet att jag är duktig och snygg. Förr skrattade jag mer bort dem, och kunde inte riktigt ta åt mig av komplimanger. Nu kan jag le åt dem och hålla med om att jag är duktig.


Ikväll blir det att åka till Sthlm och gå på bio med en kompis och hennes kille. vet inte vilken film det blir ännu, men ska bli skänt att fokusera på annat än plugg och mysa med dem. Igår var jag även hemma hos syrran och myste med hennes son innan han somnade och vi satte oss och spelade sällskapsspel. Vi har blivit lite obsessed över att spela sällskapsspel, det är u både kul och mysigt.

Ovido - Quiz & Flashcards