Alla inlägg den 6 april 2010

Av Anna - 6 april 2010 20:55

Är det bara jag som stör mig på den där Alli-reklamen för apotekets receptfria viktminskningstabletter? Varför har kvinnan så fula skor? Måste man ha "tjockis"-skor på sig bara för att man är tjock, men när man har gått ner i vikt då kan man minsann gå runt barfota... Varför kunde hon inte fått ha ett par vanliga ballerinaskor, eller träningsskor på sig istället för fula "tjockis"-skor med fulaste snörningen på? jag har verkligen stört mig aslänge på det!



Har jobbt hela dagen i SThlm idag, är helt slut men nu måste jag fortsätta med min inlämningsuppgift som jag aldrig blev klar med igår, deadline kl 24.00 inatt. ska försöka komma upp o träna kl 9 på gymmet imorgon ändå, vägde mig hos mina föräldrar ikväll och det stod helt stilla sedan i onsdags fast jag är inte helt bitter för har ju inte rört så överdrivet på mig under påsken så var väl ganska väntat även om man alltid hoppas.

Ovido - Quiz & Flashcards