Alla inlägg den 12 april 2010

Av Anna - 12 april 2010 21:07

sitter och målar mina naglar idag i rosa med mitt nya dyra nagellack, 150 Sek kostade det från OPI, vet inte om jag tyckte det var så bra, tor faktiskt jag tycker Make up stores nagellack är bättre...


hade heldag på stan med en gammal kompis igår som slutade i Kista Centrum eftersom stan stängde kl 18 och Kista kl 21. 8 timmars shopping (inklusive 3 timmars fika så klart) satte sina spår i mig, sjukt trött när jag kom hem kl halv tio på kvällen. Men jäkligt mysigt att träffa en av mina bästa kompisar som jag tyvärr sällan lyckas matcha mitt schema med. Behövde en sån dag. Dock inte några klädinköp för det känns så tråkigt att köpa nåt när man vet att man inte ska ha det så länge till....men däremot nya ballerinaskor och ett para sandaler emd nitar o sånt. dessutom en ny fin rosa och vit randig necessär till sminket.


Har jobbat i Sthlm hela dan idag, kaos på jobbet då ena tjejen sjukade sig så istället för att vara extrabemannade varvi typ underbemmannade med allt som fanns att göra. Blev ytterligare en fika med en gammal kompis efter jobbet idag, gjorde premiär med utomhusfikat för säsongen. Längtar redan till sommaren, så mysigt att kunna sitta o gagga om ingenting utomhus i flera timmar.


Dessutom nämnde båda mina kompisar att jag såg mycket smalare ut nu, o det var ett tag sen jag såg dem. Kul när folk tycker det syns, ja jag vet att jag tjatar om det, men det är det. Ser det ju inte i spegeln direkt själv, men kostymen jag arbetar i har ju blivit alldeles för stor nu. känns som en påse, måste nog be om en ny.dessutom är jag på sista hålet i mina skärp, så nu måste jag köpa nya skärp vilket jag glömde igår.


Imorgon är det individuellt samtal o antagligen vägning igen. Och om ni undrar, så smakade jag 2 jordnötsringar i lördags, och tyckte inte att det var så gott, men skönt att smaka och så kan man släppa suget på det sen. Tror/hoppas det komer att funka med att unna sig nåt på helgen i måttliga mängder i framtiden.

Ovido - Quiz & Flashcards