Alla inlägg den 20 april 2010

Av Anna - 20 april 2010 08:44

Har varit vaken sedan kl 6 när mina föräldrar kom hem från Tunisien. De hade tur och fick flyga hem i sista stund istället för att åka buss genom hela Europa. Kan ju säga att de var ganska gkada för det. Försökte somna om men drack så mycket vatten igår att jag till slut var tvungen att stiga upp och kissa. Tror det var därför jag var så slut igår, var nog helt uttorkad.


Har laddat med en flaska vatten nu, och ska komma igång tidigt med allt jag ska hinna idag. Måste få min inlämningsuppgift om klientens roll i ett konsultavtal klart, sedan börja tentaplugga min andra kurs och få däcken bytta nån gång under dagen. Tur att pappa e hemma och kan hjälpa mig lasta in däcken i bilen och tala om vart jag ska åka med den här i Stockholm.


Solen skiner, och idag ska jag vara optimisitisk och få saker gjorda. Mamma kommenterade att jag hade blivit jättesmal, inte för att dte direkt är nån skillnad sen jag såg henne nyss enligt vågen, men alltid kul att höra, gav lite energi.


Kom att tänka på en gammal låt med Kenta, ett gammalt Hammarby fan.  Just idag är jag stark heter den, och det är så jag känner mig




Ovido - Quiz & Flashcards