Alla inlägg den 7 april 2010

Av Anna - 7 april 2010 20:40

Idag har jag 2 saker att fira, dels fick jag ett VG i min ena kurs, dels har jag äntligen tagit mig under 100-strecket!!!!


Blev ingen morgonträning, då jag var sjuuukt trött när jag vaknade och sen tvingades spendera nån timme på bilverkstad innan skolan. Sen hade jag astråkig lektion+seminarium i 3 timmar, var så trött och hängig trots flera koppar kaffe och vattendrickande att jag bara ville lägga mig ner på golvet och sova.


Skumt nog piggnade jag till, lagom mycket i tid för att ta mig ner till Itrim och träna. Och vilket roligt besked jag fick :) It made my day! vågade först inte väga mig, hade nästan börjat inbilla mig att jag gått upp lite istället för ner, men icke.


98,2 kilo stannade vågen på!!!!


alltså 2, 1 kg till sedan förra onsdagen, trots att jag inte tränat på en hel vecka. Här handlade det inte om några gram under 100-strecket, utan  hela kilon!!!


Som ni kanske förstått vid det här laget är jag så överlycklig, var nog några år sedan man låg där nere på viktskalan. Totalt har jag nu alltså gått ner 11,4 kg på 6 veckor. Bara 18 kg kvar till slutmålet på 80 nu, känns faktiskt inte helt osannolikt längre.


VICTORY IS MINE!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards