Direktlänk till inlägg 25 april 2010

vecka 9, dag 5

Av Anna - 25 april 2010 17:23

Söndag, men inte är man ledig för det!


Har pluggat på förmiddagen, sedan hjälpte jag killen forsla ner sin trasiga cykel på stan så han kan gå förbi en cykelverkstad i veckan med den. Studentstaden var ju så smarta när de röjde snö från taken och begravde våra cyklar i snön för att sedan packa snön med grävskopa. Så killen har använt min cykel sedan dess för att ta sig till stationen, o jag har promenerat eller tagit bilen istället. Snart får jag tillbaks min cykel! Fotona nedan är killen med den inpackade cykeln, Tog oss en timme att gräva fram den när det var -15 grader ute och isig packad snö (han vill dock inte ståta med ansiktet så det har jag tvingats redigera)


 


Sedan blev det en snabb runda på stan, köpte ett nytt skärp eftersom det gamla blivit för stort nu. Lyxproblem, men det är ju skänt om byxorna kan sitta kvar uppe och inte åker ner hela tiden.


Avslutade det hela med att ta en sväng på gymet, körde lite extra benpress och situps, känns skönt att man klämde in träning idag. Passade även på att smaka den färdiga chokladshaken men blev illamående av den, not for me.  Kommer fortsätta köra på de man blandar själv, de är så mycket godare. 


Nu e det dags att fortsätta plugga, får se om det blir nåt mys framför TV:n ikväll eller om det blir tentaplugg all night long.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 februari 2013 19:03

... och dagens vikt, -2,8 kg på 1 vecka. Inga jätteresultat, men så har jag tyvärr ätit lite vanlig mat i helgen. Nu e det endast pulver som gäller i veckan igen. ...

Av Anna - 7 februari 2013 17:33

...och jag är inte bjuden ? Bjöd avdelningen på fika för att fira att säsongens förhandlingar och kontrakt var avklarade. Tyvärr var det mindre kul att ha kanellängderna och godiset bakom ryggen hela eftermiddagen utan att få smaka. Being on ...

Av Anna - 4 februari 2013 21:57


Hade lovat mig själv att aldrig köra pulver igen, men here we go again... Efter en tids velande fram och tillbaks och en vikt som sakta kryper uppåt är det dags att göra en kraftsamling för att hindra den negativa utvecklingen. Startvikt oc...

Av Anna - 15 november 2012 20:48

Ikväll kollar jag på aldrig mera fet. Sjukt duktig kille! Påminner mycket om min egen resa även om jag aldrig vägde så pass mycket själv, som mest "bara" 110 kg. Återupplever mycket ångest och känslor som man glömt. Sjukt imponerad av killen, hel...

Av Anna - 4 september 2012 21:26

Efter 3 veckors semester och ytterligare 3 veckors paus är jag tillbaks! Nu undrar ni nog säkert mest hur det ser ut med vikten. Tyvärr måste jag säga att det inte riktigt motsvarar där jag vill vara just nu. Kolhydratsfetandet under semestern sa...

Ovido - Quiz & Flashcards